Kwaliteit staat hoog in mijn vaandel en zal mijn uiterste best doen om iedere gast een heerlijk gevoel van massage te geven.
Desalniettemin kan u een klacht hebben over de behandeling. U heeft het recht om uw klacht te uiten en mag verwachten dat er serieus met uw klacht wordt omgegaan.
- Indien u ontevreden bent, een klacht heeft dan kunt u die altijd beste met uw masseur
Graag ontvang ik uw klacht op papier of via de e-mail - Wij zullen dan een afspraak maken en gezamenlijk de klacht doorspreken en kijken wat ik voor u kan betekenen.
- U mag van mij verwachten dat de klacht en de afhandeling hier van op papier wordt gezet voor uw en mijn registratie.
- Mocht u niet tevreden zijn, dan kunt u contact opnemen met de NGS WKKGZ klachtencommissie.
de contactgegevens ontvangt u in het initiële klachtengesprek. - De klachtencommissie reageert uiterlijk binnen 6 weken, met een eventuele verlenging van 4 weken op uw klacht.
- De uitspraak van de klachtencommissie is bindend voor u als client en voor mij als masseur.